Thursday, February 24, 2011

Musim Durian

Musim durian tiba lagi yay!!!!

Note : Entry penuh dgn gambar...... sila muntah darah!!!! huhuhu

 

 Sib baik ade orang yg rajin melayan budak kecik ni....
 

 
 Kopek and makan trus.....
 Tengok si baju purple tu... nampak benor buruk lantak... hahaha
 Khaliff yg kepenatan

 Ni yang adik aku hantar kerumah aku minggu berikutnya.... Rajin adik aku nih.... Dahla dia tak makan durian....




Lokasi kejadian : Kampungku.... Matang Raja, P.Remis


Sungguh meriah ok. Tambah-tambah lagi pegi kutip kat kebun, kopek n terus makan kat situ jugak.... Marveles lah.....

Gosip sikit : Rupa-rupanya budak Iran kat opis aku ni (Mandana @ Fatemeh)suka gila durian. Aritu ada bawak pi opis... Idakle teman pelawa makan... ingatkan die x makan durian.... die plak segan nak makan..... haish.....

6 comments:

  1. wes...ada lg x duyan..aku tau umah massit je de duyan...kirim la kt aku sikit...

    ReplyDelete
  2. Sudah habes boliau la... Tu la.. soh dok Putrajaya xmau.... Aku offer iza je aritu, tu pon dia x mai amik kat umah.... Tempoyak ada la... mau ka?

    ReplyDelete
  3. waaaaa...sedapnye...






    jom singgah n follow belog saya.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fyna....

    saye sudah singgah blog anda...

    Kak Mya...
    Udah abesla kak... sowi....
    Next musim lah ye kak...
    Ajak si Adil tu ha....

    ReplyDelete